Een klein geluk

Een klein geluk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

In ‘Een klein geluk’ van Kristen Heitzmann sleept het adembenemende liefdesverhaal van Desi en Remy je verder mee. Terug naar het prachtige Colorado in de negentiende eeuw, waar Desi probeert in het reine te komen met het fatale schot dat ze enkele maanden eerder moest lossen. Het valt Desi bepaald niet makkelijk om te voldoen aan wat er van haar wordt verwacht als getrouwde vrouw. Maar dat weerhoudt haar er niet van om te doen wat juist is, ook al staat haar kersverse echtgenoot niet altijd achter haar daden.

Remy wordt ondertussen geteisterd door schuldgevoelens en twijfelt aan de keuzes die hij heeft gemaakt. Als er een kans komt om zaken recht te zetten, grijpt hij die met beide handen aan. Maar wat als dit te veel van hem vergt?

‘Een klein geluk’ is het derde deel Kristen Heitzmanns serie ‘Het land van de gouden rivieren’. Het volgt op ‘Bruid van de bergen’ en ‘De heer uit het zuiden’.

‘Een dikke vierhonderd pagina’s smullen van een romantisch verhaal dat geen moment flauw of zoetig wordt.’ – Nederlands Dagblad over ‘Bruid van de bergen’

KokBoekencentrum Fictie
21 april 2020