Een man naar mijn hart

De tiende heerlijke liefdesroman van topper Elly Koster!
De verwende Katia verruilt noodgedwongen haar luxueuze leven in Nederland voor een glamourloos en afgelegen bestaan in Noorwegen. Vaarwel zonvakanties en uitbundig shoppen. Had ze maar wat meer geld.
Haar buurman, Andor, is eigenaar van een eeuwenoud Noors boerenbedrijfje en een kudde geiten. Hij vindt zijn eenvoudige leven juist perfect.
Dat is voor Katia onvoorstelbaar! Daarom bedenkt ze stiekem een plan waarmee ze samen iets extra's kunnen verdienen...
Elly Koster behoort al vele jaren tot de rij van populaire en graag gelezen Nederlandse auteurs.
Elly is dol op de overweldigende natuur van Noorwegen, een land dat ze graag gebruikt als achtergrond voor haar heerlijke (ont)spannende liefdesromans.
Haar boeken hebben altijd een happy ending en krijgen lovende recensies.
Voor haar romans ontving Elly een aantal nominaties.
Ook in de bibliotheken behoren Elly's romans tot de toppers en haar titels verschijnen bovendien geregeld in de wekelijkse landelijke top van meest verhuurde e-boeken.

Recensies (1)

Is Een man naar mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een man naar mijn hart