Een meisje als Lientje

J.M. Vreugdenhil

Een verkeersongeluk met dodelijke afloop. Het jonge leven van Lientje Otten is in een ogenblik voorbij. Waar ze nu is, daar kunnen we alleen maar over speculeren. Plotseling werd Lientje Otten weggerukt uit deze wereld en uit de wereld van haar nabestaanden. Men werd na haar dood alleen achtergelaten met herinneringen van Lientje, die een beeld zouden moeten vormen van wie zij was. Herinneringen die een antwoord zouden moeten geven op de vraag: wat is er terechtgekomen van een meisje als Lientje? hertaald door: Wynda van Beijnum, Hilleen Boot, Elvera van Horssen en Corinde de Vries

Is Een meisje als Lientje het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een meisje als Lientje