Een onverwachte zomer

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Kamperen? You love it, or you hate it. Wendy komt met haar familie al jaren met veel plezier op camping De Zandrand. Ze is dol op het buitenleven, de wekelijkse bingo en de gezelligheid. Linda houdt meer van een luxe vakantiehuisje in Italië, maar de oude stacaravan naast Wendy is het enige wat ze zich na haar scheiding kan veroorloven. De twee tegenpolen Wendy en Linda leren elkaar steeds beter kennen en ze blijken meer gemeen te hebben dan ze dachten. Niet in de laatste plaats door hun gedeelde interesse: campingdirecteur Martin, die zijn eigen reglement dreigt te overtreden. Vanaf het moment dat ze kan praten, vertelt Marjoleine Tel verhalen. Ze werkt als contentspecialist, columnist en auteur voor diverse magazines en bedrijven. Tien jaar lief en leed op een oer-Hollandse camping met man, drie zonen en 101 medekampeerders vormen de onweerstaanbare inspiratiebron voor haar driedelige feelgoodserie Campinggeluk.

Feelgood
Campinggeluk (1)