Meer campinggeluk

Kamperen? Je houdt ervan of hebt er een hekel aan. Wendy komt met haar familie al jaren op camping de Zandrand. Campingbuurvrouw Linda gruwelde van kamperen maar woont nu op de Zandrand en bereidt zich voor op haar droomhuwelijk met de onweerstaanbare campingbeheerder. Als Linda in haar nieuwe rol als medebeheerder de broodnodige vernieuwingen op de ouderwetse Zandrand wil doorvoeren (van cappuccino tot glamping), komen de kampeerders in opstand, met Wendy’s familie voorop. Overwint de liefde als je het reglement overtreedt? Of gooit Linda haar eigen campinggeluk weg? ‘Doe mij ook zo’n campingbeheerder!’ (Lianne) ‘Redderen, genieten, flirten… zó herkenbaar’ (Inge) ‘Echt, nu ga ik zeker nooit meer kamperen’ (Hanneke) ‘Heerlijk romantisch en veel gelachen! (Esther)

Is Meer campinggeluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Meer campinggeluk