Bruiloft op slippers

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Het nieuwe campingseizoen begint en iedereen heeft er zin in. Vooral met de bruiloft in het vooruitzicht! Linda is dolgelukkig dat ze met haar twee zonen bij haar nieuwe grote liefde, campingdirecteur Martin, is ingetrokken. Maar haar nieuwe leven is behoorlijk wennen. Op Wendy, die haar zwangerschapsverlof op de camping doorbrengt, kan ze ook niet altijd rekenen. In de rustige winterperiode heeft Linda van alles bedacht voor de camping. Wat meer luxe kan geen kwaad, vindt ze. Maar de campinggasten moeten niets hebben van haar glamping-ideeën en komen in opstand. Linda had zich de aanloop naar haar bruiloft heel anders voorgesteld. Tot ze hulp krijgt uit onverwachte hoek. Vanaf het moment dat ze kan praten, vertelt Marjoleine Tel verhalen. Ze werkt als contentspecialist, columnist en auteur voor diverse magazines en bedrijven. Tien jaar lief en leed op een oer-Hollandse camping met man, drie zonen en 101 medekampeerders vormen de onweerstaanbare inspiratiebron voor haar driedelige feelgoodserie Campinggeluk.

Feelgood
Campinggeluk (2)