Een plaats voor ons

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Haar mond werd droog terwijl ze zich omdraaide en zijn blik ontmoette. Donkere ogen. Golvend haar. Krachtig lichaam. Robbie Bradford. Hij was misschien niet de reden voor haar vertrek uit Blue Harbor, maar hij was absoluut een van de redenen waarom ze weg was gebleven. En als ze had geweten dat hij hier was, op haar terrein, in dienst van haar familiebedrijf, dan zou ze zeker niet zijn teruggekomen... Jammer genoeg voor Britt is ze wél teruggekomen. Haar vader heeft een nare val gemaakt en heeft haar nodig om het familiebedrijf draaiende te houden tot hij het zelf weer kan. Iedereen is vergeten te vermelden dat Britts eerste en enige liefde Robbie ook terug is in Blue Harbor, en veel dichterbij dan ze prettig vindt. Britt en Robbie hebben een verleden, en wat haar betreft zit er geen toekomst in. Maar als ze wil dat het noodlijdende familiebedrijf wél een toekomst heeft, moet ze samenwerken met Robbie. Hoe langer Britt in Blue Harbor is, hoe meer ze beseft dat sommige tradities - en sommige mensen - niet vergeten mogen worden.

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Blue Harbor (1)
April Books
28 juni 2022
28 juni 2022
9789493297012 , 9789083219073

Reacties op: Een plaats voor ons