Een royale vergissing

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0

Vanaf 25 december 2020 te zien als serie op Netflix

In elk leven doet zich een beslissend moment voor waarna je weet dat niets ooit meer hetzelfde zal zijn. Voor Michael Stirling, Londens beruchtste rokkenjager, was dat het moment dat hij oog in oog kwam te staan met Francesca Bridgerton. Het was een wonder dat hij zich staande wist te houden, zo diep was hij getroffen door haar schoonheid. Helaas was de gelegenheid waar ze elkaar ontmoetten het diner voorafgaand aan Francesca’s huwelijk – met Michaels neef.

Maar dat was toen. Nu is Michael meneer de graaf, en Francesca is weer vrij. Helaas ziet zij in hem nog steeds niets meer dan een goede vriend en vertrouweling. Durft Michael hun vriendschap op het spel te zetten door haar zijn ware gevoelens te tonen?

In de pers

‘Quinn zet met haar fijne, vlotte schrijfstijl en aansprekende personages een heerlijk romantisch verhaal met humor neer.’NBD Biblion

‘Een vlot boek over het leven in de negentiende-eeuwse Engelse upper class, vol romantiek en sterke vrouwen.’ HHHH Hebban.nl

‘Quinn heeft je volledig in haar ban. Ze schrijft vlot, humoristisch en met aandacht voor detail. Dit is een heerlijke roman om bij weg te dromen.’ HHHH Chicklit.nl

Historische roman (populair)
Boekerij