Een stroopgraf voor de bij

Een jongen verstopt zich onder de tafel om zijn geliefde te verrassen, maar besluit er nooit meer onder vandaan te komen. Een vrouw krijgt relatieadvies van buitenaardse wezens en een getrouwd stel vindt een moderne sirene in hun zwembad.

Liefde en manipulatie, daar draait het om in deze verhalen. Van een knap staaltje gaslighting in een pizzeria tot een negentiende-eeuws liefdesdrama ten tijde van een bloedige revolutie, een direct vervolg op Hoflands debuutroman Lyssa.

Tom Hofland toont ons het menselijk onvermogen om simpel en doeltreffend lief te hebben in zijn kenmerkende magisch-realistische stijl. Soms vol zwarte humor, soms pijnlijk ontroerend, maar altijd levensecht.

Is Een stroopgraf voor de bij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een stroopgraf voor de bij