Vele vreemde vormen

Vele vreemde vormen

Rank 580 Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 1
Tomás Mancanza is een privédetective in Antwerpen die zijn dagen slijt met het opsporen van verloren hondjes en het observeren van affaires. Wanneer hij verliefd wordt op de jonge kunstenares Camille, ziet hij dit als een kans om zijn leven opnieuw vorm te geven. Maar zijn verleden is nog niet klaar met hem. Op een avond wordt hij gebeld: zijn vader is onder mysterieuze omstandigheden verdwenen.
Tomás reist met tegenzin af naar zijn geboorte-eiland om hem te zoeken. Geholpen door Camille en de bijgelovige inspecteur Franco probeert hij het raadsel van de vermissing op te lossen. Maar als rationeel denken geen uitweg meer biedt, begint hij te twijfelen aan zijn eigen kennis.
Querido
12 november 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 12,99

Lezersrecensies (1)

Dromenstof voor een privédetective

door: Ferry76Visser 1 like
‘Vele vreemde vormen’ van Tom Hofland is een Shakespeariaanse mustread. De aangename schrijfstijl, juiste toepassing van surrealistische elementen en geweldige personages, maken dit boek tot een heerlijk verhaal over werkelijkheid, dromen en kwetsbaarheid. Het verhaal gaat over privédetective...