Een tweede kans voor Jazz

Een tweede kans voor Jazz

Gelezen 62 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 56 Favoriet 0 Recensies 4
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

In het ontroerende ‘Een tweede kans voor Jazz’ van Simone Luijten werkt Lisa als vrijwilliger elke zaterdag in een asiel. Ze houdt van honden, maar haar huis is te klein om er zelf eentje te hebben. Dus schrobt ze elke week de hokken en maakt ze een wandeling met de beesten. Hond Jazz heeft een speciaal plekje in haar hart, want ze is er al een tijdje en ze is oud. Niemand wil haar hebben. De honden zijn niet de enige reden dat Lisa wekelijks in het asiel te vinden is. Dierenarts Richard is een aantrekkelijke man, en nog single ook. Zelfs Jazz lijkt dol op hem. Als er een puppy wordt achtergelaten, breng dat Lisa en Richard dichter bij elkaar. En het is een kans om Jazz’ leven wat op te fleuren. Of zal ze toch een baasje krijgen? Uiteindelijk hoopt iedereen met de juiste persoon mee naar huis te gaan!

Ambo|Anthos
19 februari 2019
19 februari 2019
9789047204749

Kort, spannend en vol liefde!

door: Janneke Elderbroek

We maakten voor het eerst kennis met Simone Luijten (1989) door haar verhaal Een puppy voor kerst. Dit was het eerste verhaal dat zij publiceerde en een cadeautje in de Hebban Adventskalender 2018. We zijn nog maar een paar maanden verder en Luijten verrast ons weer met een nieuw verhaal.

In Een...

Reacties op: Een tweede kans voor Jazz