Een vorstelijk aanbod

Een vorstelijk aanbod

Rank 4852 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0

Acht boeken – acht broers en zussen – acht hartstochtelijke liefdes
Sophie Beckett had niet durven dromen dat ze ooit zou binnenkomen op een van Lady Bridgertons befaamde gemaskerde bals. Laat staan dat ze daar haar droomprins zou ontmoeten. Hoewel ze de dochter van een graaf is, wordt Sophie door haar afschuwelijke stiefmoeder als een bediende behandeld. Maar nu, zwierend in de sterke armen van de hartverscheurend knappe Benedict Bridgerton, voelt ze zich net een prinses. Helaas weet ze maar al te goed dat de betovering verbroken zal zijn zodra de klok middernacht slaat. Kan ze Benedict voor zich winnen voor het te laat is?
De pers over de FAMILIE BRIDGERTON
‘Julia Quinn is de ­moderne Jane Austen.’ Seattle Woman
‘Een slimme, feministische visie op het Engeland van de negentiende eeuw. Quinn toont de glamoureuze, rijke, sexy, en soms eenzame levens van Londens high society.’ Shonda Rhimes, producent van Grey’s Anatomy
‘Quinn vindt het romancegenre opnieuw uit voor de postfeministische generatie. Haar slimme, grappige stijl doet denken aan Bridget Jones.’ TIME

Feelgood , Literatuur & Romans
Boekerij