Een vrouw met geld

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
De vijfentwintigste zonnige liefdesroman voor rijpere vrouwen van topper Roos Verlinden!

Sophie is 56 en gescheiden. Haar twee zoons wonen op kamers. Sophie werkt parttime als juriste, als ze tenminste niet op vakantie is, want voor luxe reizen heeft ze geld genoeg. Ze is rijk, net als haar vriendinnen met hun dure jachten en tweede huizen.
Maar hoe komt het dat ze in die kringen geen nieuwe man vindt? En klopt het wel, haar luxe leventje? Want de vrouw die haar bij autopech te hulp schoot moet twéé banen hebben om haar zoons te laten doorleren.
En de knappe man met wie ze zo’n leuke dag had, heeft ook zo zijn twijfels over haar...

Topper Roos Verlinden schrijft al vele jaren een heerlijke mix van Hollandse nuchterheid en romantiek. Ontspannende, optimistische en inspirerende liefdesromans voor vrouwen die graag even wegdromen na een drukke werkdag.
Boeken die ook te denken geven... En waarin je al lezend zomaar zelf de hoofdpersoon zou kunnen zijn!
In de bibliotheken behoort Roos al jaren tot de uitleentoppers en haar titels verschijnen ook geregeld in de wekelijkse landelijke top van meest verhuurde e-boeken.

Romantiek
Romantiek
Uitgeverij Cupido
29 oktober 2020
29 oktober 2020
9789462042643 , 9789462042650

Reacties op: Een vrouw met geld