Een wereld van verschil

Een wereld van verschil

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

‘Een wereld van verschil’ van Carla Laureano is een psychologische feelgoodroman. Interieurdesigner Kendall Green is opgegroeid in pleeggezinnen. Ze slaat dan ook steil achterover wanneer ze hoort dat ze niet één, maar liefst vijf huizen heeft geërfd van haar tot dan toe onbekende grootmoeder. De huizen staan in het dorpje Jasper Lake. Kendall reist erheen om de huizen klaar te maken voor de verkoop, maar eenmaal ter plekke ontdekt ze dat de keuze om de huizen te verkopen verregaande consequenties zal hebben voor het dorp. De jonge burgemeester Gabriel Brandt doet dan ook hard zijn best om Kendall op andere gedachten te brengen. Maar om de knoop te kunnen doorhakken, moet Kendall eerst op zoek naar de waarheid over haar eigen verleden.

‘Een wereld van verschil’ is een sprankelende romance en tegelijkertijd een ontroerend verhaal over in het reine komen met je verleden, Gods aanwezigheid in je leven erkennen en ontdekken waar je thuishoort.

KokBoekencentrum Fictie
09 maart 2022
09 maart 2022

Reacties op: Een wereld van verschil