Een zomers avontuur

Soms is een avontuur precies wat je nodig hebt!

Kathleen is tachtig jaar oud. Nadat ze een confrontatie heeft gehad met een insluiper, wil haar dochter, Liza, dat ze naar een zorgappartement verhuist. Maar waar zij naar verlangt, is avontuur. Een roadtrip door Amerika, dat is waar ze altijd van heeft gedroomd!

Liza verdrinkt in de dagelijkse stress van het gezinsleven. Het laatste waar zij op zit te wachten, is dat haar moeder zich onbezonnen in een wilde onderneming stort. Of kan zij eigenlijk ook wel wat me-time gebruiken? Terwijl haar moeder haar roadtrip voorbereidt, bedenkt zij haar eigen plan.

Martha heeft een twintigersdip; het lukt haar maar niet grip op haar leven te krijgen. Als ze Kathleens vacature ziet voor een chauffeur, besluit ze de sprong te wagen. Ze heeft dan wel niet zoveel rijervaring, alles is beter dan bij haar ouders blijven wonen. En op stap met een onbekende? Geen punt. Hoeveel last kun je hebben van een vrouw van tachtig?

Alle drie beginnen ze aan de reis van hun leven, elk op hun eigen manier en met een andere eindbestemming. Eén ding is zeker: het is nooit te laat voor een spannend nieuw avontuur!

Recensies (13)

Meer recensies

Is Een zomers avontuur het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een zomers avontuur