Eerst is eerst

Eerst is eerst

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Een Amerikaanse professor archeologie met Belgische ouders, de Belgische adel, een motorbende en factoren als macht, geldzucht, jaloersheid en afgunst leiden tot moord en doodslag in deze thriller, geschreven door Jan Roskams.

Het verhaal speelt zich grotendeels af in ‘De Parel der Voorkempen’: ’s Gravenwezel. Het kasteel – met het unieke gebouw en de slotgracht – prikkelde dagelijks de auteur, een van de achterburen van het kasteel.

Jan Roskams is debuterend misdaadauteur en heeft met Eerst is eerst voor een parel van een thriller gezorgd in het al rijke Nederlandse thrillerassortiment.

“Origineel, vlot geschreven en je wordt voortdurend geprikkeld om mee te zoeken naar de oplossingen voor de toenemende problemen. De ondeugende erotische accenten sluiten naadloos aan bij het verhaal.”

Jan Roskams, geboren uit een Nederlandse moeder en een Vlaamse vader in Zomergem (1944) woonde zijn hele leven in Antwerpen en omgeving. Beroepsmatig was hij - naar eigen zeggen tegen zijn romantische natuur in - accountant en financieel directeur. Pas na zijn pensioen volgde hij zijn jeugddroom: het schrijven van een thriller. Zijn tweede boek staat reeds op stapel.

Uitgever: Paris Books
Paris Books