Eerste leven

Eerste leven

Rank 6736 Gelezen 297 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 348 Favoriet 15 Recensies 39
Young adult Lijsten 5 Spots 14   Topics 0   Leesclub

In Gena Showalters nieuwe fantasywereld moet iedereen kiezen waar hij na zijn dood heen wil. Wordt het Troika ('Licht geeft Zicht') of Myriad ('Macht is een Recht')? De twee rivaliserende rijken bestrijden elkaar op leven en dood, en beide hebben hun zinnen gezet op de zeventienjarige Tenley Lockwood... Hoewel Tenleys ouders haar al - voor veel geld - aan Myriad hebben beloofd, weigert ze haar handtekening te zetten. Troika en Myriad zetten echter hun beste krachten in om haar over te halen: twee zéér aantrekkelijke jongens die haar op alle mogelijke manieren proberen te overtuigen. Maar dan mengt zich nóg iemand in de strijd... 'Geweldig en volslagen uniek - ik kon het gewoon niet wegleggen! Wat een fantastische coole wereld.' - New York Times bestsellerauteur Sarah J. Maas 'Eerste leven is een non-stop adrenalinerace!' - Bestsellerauteur P.C. Cast 'Een inventieve wereld met personages om van te gaan houden.' - Kirkus

Young Adult

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hamster01212

Joke De Meyer Hebban Team

Boeiende opzet, magere uitwerking

door: Joke De Meyer 1 like

De Amerikaanse schrijfster Gena Showalter liet zich al eerder opmerken met o.a. haar ‘White Rabbit Chronicles’, een reeks geïnspireerd op Alice in Wonderland van Lewis Carroll. Voor haar nieuwe reeks ‘Everlife’ zoekt ze haar inspiratie in het mysterie dat dood en leven heet. Dankzij Uitgeverij...

Reacties op: Eerste leven