c07d19eb99f220c4965a46774cba51c8b61599ee

Eerste liefde

Rank 165 Gelezen 16 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 101 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Gespot 1 Lijsten 1 Spots 1 Top25's 1   Topics 0

Met zijn kenmerkende mix van humor en oprechte emotie schetst Nicholls een zeer herkenbaar portret van een tiener en zijn eerste grote liefde
Charlie Lewis is het soort jongen dat je je niet kunt herinneren als je hem op de schoolfoto ziet staan. In de klas is hij geen uitblinker en thuis gaat al zijn aandacht naar de zorg voor zijn werkloze vader. Terwijl zijn klasgenoten reikhalzend uitkijken naar de aankomende zomer, ziet Charlie niets dan donkere wolken aan de horizon.
Dan komt de intrigerende Fran Fisher in zijn leven en krijgt Charlie voor het eerst in tijden weer hoop. Om haar beter te leren kennen, wordt hij lid van de serieuze toneelgroep, waar zij Shakespeare-rollen speelt. Deze zomer pakt heel anders uit dan hij zich had voorgesteld.
Meeslepend, geestig en enorm herkenbaar: deze heerlijke roman is een feest voor in elke vakantiekoffer.
De pers over de boeken van David Nicholls

‘Ik ben gek op David Nicholls, hij schrijft zo licht en zo ontzettend geestig! Terwijl het over heel zware thema’s gaat… Een meesterwerk!’ DWDD
Wij staat midden tussen een komedie en tragedie in, en Nicholls houdt de spanning over de ontknoping lang vast.’ NRC Next
‘Mooi, ontroerend. Over verloren idealen, mislukte liefdes, het ouderschap, de dood. Het leven.’ Veronica Magazine

Feelgood , Literatuur & Romans
Boekerij
10 juli 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 12,99

Door lezers

Feelgood Club / Nieuw in juli!
01 juli 2019 51 reacties
  Meer artikelen