Schermafbeelding 2022-01-04 om 10.52.02

Eet als een atleet. Hardloopeditie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Hoe slimmer je traint en beter jij een gezond voedingspatroon aanpast op jouw behoefte, des te sneller jij jouw hardloop doelstellingen haalt. Ja, het klinkt logisch natuurlijk. Maar hoe pak je dit aan? Hoe maak je de vertaalslag naar de praktijk, zodat het trainen en gezonde eten te combineren is met je dagelijkse bezigheden?
Een glashelder antwoord ligt niet zomaar voor de hand. Want welk eten en drinken pas je toe in je voedingsstrategie vóór, tijdens en na het hardlopen? En zijn er manieren om met voeding herstel te bevorderen of blessures te voorkomen? Of door bepaalde supplementen te gebruiken? Eet je vegetarisch of loop je tegen darmklachten aan?
In deze hardloop editie van ‘Eet als een atleet’ leer je hoe je een gezond en voedzaam eetpatroon creëert rondom je trainingen en wedstrijden. In vijf direct toepasbare stappen ontdek je hoe je een snellere tijd of langere afstand kan hardlopen aan de hand van praktische informatie. Want wat ga je wanneer eten, hoe herstel je goed en wat zijn voorbeelden van gezonde én lekkere recepten? En hoe pas je het aan op jouw specifieke behoeftes? Alle hardloop tips zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en geven je een compleet beeld van wat wel én niet goed is voor je lichaam.

Culinair
Eten en drinken algemeen