Eet lekker minder koolhydraten

Eet lekker minder koolhydraten

Culinair   Topics 0
Lekker minder koolhydraten eten. Dat is het doel van dit boek dat geschikt is voor iedereen (volwassenen en kinderen) met overgewicht of diabetes type 2.
De laatste jaren is steeds meer gebleken dat een verminderde inname van koolhydraten positief bijdraagt aan de bloedsuiker, fitheid en het gewicht van mensen. Door dagelijks minder koolhydraten te eten kun je diabetes type 2 voorkomen en zelfs behandelen.
Mieke Daenen heeft ruime ervaring in het begeleiden van volwassenen en kinderen met overgewicht en diabetes type 2. Zij richt zich op het helpen ontwikkelen van een ander eetpatroon. In dit boek vind je allerhande informatie over koolhydraten, diabetes en beweging. Ook ook staan hierin ontbijt-, lunch- en dinerkaarten om zelf een dagmenu mee samen te stellen.
Word ook je eigen diëtist en ga lekker minder koolhydraten eten. Je valt af, gaat je fitter voelen en krijgt een lagere bloedsuiker. En bovendien blijf je gewoon lekker eten!
Culinair
Daenen