Eiland van mijn hart

Eiland van mijn hart
Margreet Maljers
Andra Waardijk gaat, na haar tijdelijk verblijf op Wieringen, terug naar het huis waar ze als gezin woonde. De scheiding tussen Andra en Henri is een feit en de oudste kinderen, Mark en Roos, krijgen de keus bij welke ouder ze willem wonen. Andra wil graag haar kinderen bij elkaar houden en probeert getouwtrek te voorkomen. Maar ze heeft buiten haar (ex-)schoonmoeder gerekend!
De definitieve verhuizing naar Wieringen blijkt het hele gezin goed te done en rust te brengen. Steven, de in zichzelf gekeerde jongen en het zorgenkindje van Andra, bloeit op en blijkt over ongekende talenten te beschikken. Andra vindt haar thuis en ook liefde spreekt een woordje mee...
Met dit vervolgdeel op Het verborgen eiland bent u terug op Wieringen, waar Andra en haar gezin zich definitief vestigen. Met haar nuchtere kijk op de wereld en gezonde dosis humor wordt Andra weer de zelfbewuste vrouw die ze was. Maar dat gaat niet zonder slag of stoot... Een échte familieroman om in één adem uit te lezen!

Recensies (2)

Meer recensies

Is Eiland van mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eiland van mijn hart