Eindelijk rust in je hoofd

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Word je eigen rustpunt in de spits van het leven
Je rent en vliegt en wordt van maandag tot vrijdag door je agenda geleefd. Zelfs in het weekend zit je niet stil. Zo'n actief leven lijkt leuk, maar eist uiteindelijk zijn tol. Je raakt uitgeput. Dit boek is voor iedereen die zich hierin herkent. Het is een rustpunt en een oefenplek waar je leert om met meer aandacht te leven. Aandacht voor jezelf en voor anderen, met meer regie over je dagen.

40 dagen oefenen in aandacht
Eindelijk rust in je hoofd bevat naast inspiratie uit filosofie en psychologie concrete oefeningen waarmee je in veertig dagen de kwaliteit van je aandacht, je mentale rust en je creativiteit vergroot. Je leert het idee van controle los te laten en te zoeken naar plezier in de chaos van alledag. Je wordt je eigen rustpunt. Ontwikkel een aandachtige houding waar je elke dag weer op kunt terugvallen!

Anderen over Eindelijk rust in je hoofd
'Hoe blijf je bij jezelf in een gestreste wereld? Ik leerde het in dit prachtige, belangrijke en praktische boek. Het is wat mij betreft hét boek voor een wereld van prikkels, haast en "te veel" - verplichte kost voor iedereen die met meer aandacht wil leven.' - Thijs Launspach, psycholoog en schrijver van o.a. Fokking Druk

'Barbara en Aart geven in dit boek filosofie op fenomenale wijze handen en voeten. Hun lessen rondom aandacht raken niet enkel je denken, maar zijn volledig belichaamd. Leef dit boek!' - Lammert Kamphuis, filosoof en schrijver van o.a. Filosofie voor een weergaloos leven

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Boom
21 juni 2021
21 juni 2021

Reacties op: Eindelijk rust in je hoofd