Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Elfenspoor

Elfenspoor

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Door de val van de Orde der Magiërs, die niet door de draak Ashok voorkomen kon worden, wordt de verbannen Sandobele heks Maleficia Alcides in staat gesteld het Elfenrijk binnen te dringen. Op gruwelijke wijze ontvoert ze de jonge magiër Luchan, en misbruikt zijn macht om haar legers uit te breiden en het volk in een staatsterreur te manoeuvreren. Volgens een oeroude profetie is er maar één persoon die deze groeiende macht kan neerslaan. Maar deze elf bevindt zich, geheel onwetend over zijn vermetele lotsbestemming in het mensenrijk alwaar hij in een vredige wereld is opgegroeid. Wanneer de eerste bres in de verdediging is geslagen, wacht Lau een ongelooflijk avontuur waarin hij heel snel om moet schakelen, want in hoeverre heeft hij een leugen geleefd?

Een meeslepend verhaal over elfen.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy