Elke dag maandag

Rank 8900 Gelezen 89 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 63 Favoriet 10 Recensies 4
Young adult Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 3 Top25's 6   Topics 0
Ellison Sparks heeft de ergste maandag ooit. Ze krijgt een verkeersboete, staat vreselijk op de schoolfoto, verpest haar softbal-try outs en haar speech voor de klassen-vertegenwoordigersverkiezing en tot overmaat van ramp maakt haar rockster-vriendje Tristan het uit. Om niks!
Ellison is ervan overtuigd dat als ze deze maandag over zou kunnen doen, alles goed zal komen. Dus als ze de volgende ochtend wakker wordt en ontdekt dat het wéér maandag is, weet ze precies wat haar te doen staat: voor¬komen dat Tristan het uitmaakt. Maar hoe vaak ze de maandag ook over mag doen, het lijkt erop dat hij steeds hetzelfde eindigt... Lukt het Ellie om er een goede dag van te maken? Of blijft het voor altijd maandag?

Young Adult
Fictie 15+
Blossom Books
15 augustus 2016
15 augustus 2016
9789020679281 , 9789020633245

Het herbeleven gaat vervelen

door: Rosanne Roeland

Elke dag maandag is het eerste boek van de Amerikaanse schrijfster Jessica Brody dat vertaald is in het Nederlands. Brody wil al sinds de jonge leeftijd van zeven jaar schrijfster worden en heeft zoals wel duidelijk is haar droom waargemaakt. Ze is nu fulltime schrijfster en heeft met dit boek nu...

Reacties op: Elke dag maandag