Elke dag vla met vlokken

De ouders van Fleur en Joost gaan scheiden. Hierdoor loopt Fleur tegen allerlei problemen aan. Waarom zijn de juiste schoenen nooit in het juiste huis? Houdt papa nog wel van mij als mijn nieuwe broertje er is? Bij wie hoor ik eigenlijk als ik op school ben? Waarom heeft mama ineens een vriendin? En hoe gaat Kerst eruit zien nu papa en mama uit elkaar zijn?In verschillende, korte, herkenbare verhalen vindt Fleur samen met haar ouders een oplossing voor al deze problemen. De extra vragen voor de kinderen en de informatieve voetnoot voor de volwassenen biedt extra houvast bij het voeren van een vervolggesprek over het verhaal.

Is Elke dag vla met vlokken het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Elke dag vla met vlokken