Emma en het kerstengeltje

Emma en het kerstengeltje van bestsellerauteur Lucinda Riley, bekend van de hitserie De zeven zussen, en haar zoon Harry Whittaker is het nieuwste deel in de Beschermengeltje-serie.

In dit prachtige lees- en kijkboek draait alles om het ultieme kerstgevoel. Emma speelt op school een herder in het kersttoneelstuk, maar haar vader kan helaas niet bij de opvoering zijn. Als troost mag Emma ’s avonds het engeltje op de top van de kerstboom zetten. Zal zij haar helpen haar vader op tijd terug naar huis te brengen?

Emma en het kerstengeltje is een ontroerend en bemoedigend verhaal voor jong en oud, met aansprekende en sfeervolle illustraties van Marie Voigt. Ideaal om voor te lezen of zelf te lezen, in deze bijzondere reeks over engeltjes die ons allemaal ongezien beschermen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Emma en het kerstengeltje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Emma en het kerstengeltje