Emotionele eigenzinnigheid

Cleo
Ik verheugde me op het nieuwe schooljaar. Met mijn vriendin Zelda zou ik een geweldige tijd tegemoet gaan. Haar twin, mijn broer en hun twee vrienden waren ook op het Alexander Lyceum toegelaten. Dat was geen probleem, met z’n zessen vormden we al een hechte groep.

Die gedachte voldeed echter niet aan mijn verwachting. Sterker nog: het was het begin van alle ellende.

Maar ik was niet begonnen. Ik was nooit begonnen. Het begon allemaal door hem.
Door Lennox Sanders.

Lennox
Ik wil haar zachte huid aanraken. Ik wil haar horen lachen. Ik wil haar tranen wegnemen. Ik wil haar vasthouden.

Zij geeft me rust. Door haar word ik kalm. Bij haar verdwijnen al mijn ergernissen. Zij brengt de stilte in mijn hoofd.

Het enige wat ik wil is zij.

Maar Cleo is het zusje van mijn beste vriend. En Kian beschermt haar voor jongens zoals ik.

Recensies (7)

Meer recensies

Is Emotionele eigenzinnigheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Emotionele eigenzinnigheid