Eeuwig evenwicht

Montana

Kian en ik kwamen nader tot elkaar, maar helaas gebeurde er iets onverwachts waardoor hij, door mij, in moeilijkheden kwam. Dus we waren weer terug bij af. Het was niet eenvoudig om het probleem op te lossen. Het kostte me moeite, maar ik moest wel. Ook al kwam ik in contact met mensen uit mijn verleden.

Ik kon altijd rekenen op één persoon, nu rekent Kian op mij. Maar ook hij heeft een misstap begaan die mij diep raakte.

Kunnen we elkaar vergeven? Nemen we de tijd en moeite, spannen we ons in om de gevoelens die duidelijk aanwezig zijn tegen elkaar uit te spreken? Raakt ons samenzijn uit balans of blijven we voor eeuwig in evenwicht.

Recensies (1)

Is Eeuwig evenwicht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eeuwig evenwicht