Energieke extase

MONTANA

Kians aanwezigheid gaf me altijd al kriebels. Of die positief of negatief waren, dat laat ik in het midden. Mijn gevoel voor hem gaat namelijk alle kanten op.

Hij was de jongen die me vroeger plaagde, maar tijden veranderen. Kian overrompelde mijn eenzame gedachten toen ik het moeilijk had. Ik had hem hard nodig. Die aantrekkelijke, zelfverzekerde jongen gaf me zoveel dat ik er bang van werd.

Hoe cru is het om hem weer tegen te komen op Sportacus; de gerenommeerde opleiding voor topsporters. Er is een campus waar ik het liefst de hele dag in mijn kamer wil blijven of op de atletiekbaan. Puur om Kian te ontlopen. Want vanaf de allereerste dag moet ik met hem samenwerken.

Het verleden komt weer boven en verweeft zich met het heden. Kian heeft me nooit vergeven waarom ik plotseling uit zijn leven was verdwenen, maar wil hij de reden wel weten?

Recensies (1)

Is Energieke extase het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Energieke extase