Eindeloos effect

KIAN Hoe haalde ze het in haar hoofd om zo vroeg in de ochtend te verdwijnen? Ik kon mijn ogen niet geloven toen ze wegreed, een stofwolk achter zich latend. En mij ook. Montana. Het meisje dat ik uit een situatie heb gered en niet een keer. Meerdere malen heb ik haar een dienst bewezen en wat doet zij? Ze keerde me letterlijk de rug toe. Maar nu we dezelfde opleiding volgen en we beiden op de campus wonen, zien we elkaar dagelijks. Sterker nog, mijn kamer ligt tegenover die van haar. We hebben genoeg te bespreken, maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Competitief als we zijn strijden we niet met elkaar, maar tegen elkaar.

Is Eindeloos effect het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Eindeloos effect