Collin

Collin

Rank 8265 Gelezen 56 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 31 Favoriet 3 Recensies 4
Feelgood   Topics 0
COLLIN

Voetbal is een spel en mijn leven is daar grotendeels op gebaseerd. Je wint, je verliest of je speelt gelijk. En met Megan voel ik me onoverwinnelijk, want het gevoel van houden van is me niet eerder overkomen. Zij is mijn ultieme trofee.

Competitie is goed, het houdt je scherp om je doel te bereiken. Tot de top van je kunnen, altijd een stapje beter dan de rest, een nummertweepositie is not done. Maar wat als ik moet gaan strijden tegen een machtige Rus of mijn bloedeigen broer? Wil en kan ik zover gaan om hen te overtreffen ten koste van alles? Het antwoord daarop is ja, totdat er onverwachts iets gebeurt wat alles kapotmaakt waarvoor je zo hard hebt gestreden.

MEGAN

Collin was mijn medicijn, hij maakte mij weer beter. Hij leerde me om niet op te geven, maar om door te zetten, ook al lukte dat niet in één keer. Met die instelling wil ik hem ervan overtuigen dat hij de liefde van mijn leven is en hoop ik dat hij me kan vergeven. Ik brak Collins hart door zijn grootste nachtmerrie te laten uitkomen en dat is het stomste wat ik ooit heb gedaan.
Romantiek

1 keer bewerkt, laatste bewerking door FranciscavdLinden

Recensies

Waaauwie

door: Daphnella 3 likes ebook
Waauw Collin, dit zag ik toch niet aankomen. Wat een mooi persoon! Nuja het zijn alle 4 schatten van jongens om dan nog niet te beginnen over de meiden! Top girlzzz. @Miranda Hillers: echt topserie <3 op naar LEVI !!

Collin van Miranda Hillers

door: RBogerd 3 likes ebook
Ja ... Collin, de grote stoere keeper van WWW, blij dat deze jongen van Miranda ook tot leven is gekomen, kon er niet op wachten en ze heeft me weer geraakt <3. Wat een lieverd is dat toch zoals hij omgaat met de getraumatiseerde Megs maar wel eigenwijs, heel grappig verteld ook, af en toe moest ik...

Wauw, wat een boek!

door: Lacuna1985 3 likes ebook
Na de eerste 3 delen te hebben gelezen van de WWW serie kon ik niet wachten om te beginnen met het tot nu toe laatste deel. Dit keer gaat het over Collin en Megan. Al vroeg in het boek komen ze elkaar tegen zonder met elkaar in contact te komen. Zo heeft Megan een mening over Collin gekregen en...

Yes, Collin is HOT

door: Meebje79 1 like ebook
Geweldig om te zien wat doorzettingsvermogen met mensen kunnen doen. Het is rauw en lief tegelijk. Doe mij graag zo'n vent :-) Miranda heel goed beschreven. Groot fan je boeken.