En toch hield ik van hem

Maria Landons lot was met haar geboorte al bezegeld. Haar vader was een pooier die leefde in een wereld van dieven, helers en ander uitschot. Haar moeder hield het al snel niet meer met hem uit en ging ervandoor. De kinderen liet zij aan zijn chaotische, gewelddadige en soms wrede zorgen over. Toen Maria negen was, werd ze al door haar vader misbruikt en liet hij haar door een bevriende prostituee aankleden, compleet met dikke lagen make-up. Op haar veertiende moest ze aan het werk.

En toch hield ik van hem is het schokkende verhaal van een meisje dat door haar eigen vader werd gedwongen in de prostitutie te werken, en de pijnlijke weg die zij moest gaan om haar gruwelijke jeugd achter zich te laten en een nieuw leven op te bouwen voor zichzelf en haar kinderen.

Recensies (3)

Meer recensies

Is En toch hield ik van hem het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op En toch hield ik van hem