Er was eens een puppy

Keer terug naar het betoverende dorpje Pine Hollow in het hartveroverende vervolg op Kerstmis met een staartje

Als het dierenasiel van Pine Hollow onverhoopt moet sluiten, adopteert Connor Wyeth in een opwelling de Ierse wolfshond Maximus. Nu zijn huis in rap tempo is veranderd in een vuilnisbelt van gebroken glas, verscheurde kussens en plukken haar, begint hij zich af te vragen of dat wel zo’n goed idee was. Ten einde raad wendt hij zich tot de charmante hondentrainer Deenie Mitchell.

Helaas voor hem heeft Deenie absoluut geen zin om meer tijd door te brengen met regelneef en workaholic Connor, hoe leuk zijn hond ook is. Maar als haar zus haar verloving aankondigt – en Deenie zich realiseert dat ze voor de zoveelste keer single op een familiefeest moet verschijnen – komt ze met een voorstel. Deenie en Connor spelen voor de buitenwereld het perfecte paar, en in de tussentijd ontfermt zij zich over Maximus. De ideale overeenkomst, zolang ze niet écht verliefd worden. En dat zit er zeker niet in. Toch?

In de pers

‘Hartverwarmende feelgood met de nodige humor.’ ***** Hebban.nl

‘Lizzie Shane heeft een heerlijke schrijfstijl. Eenmaal begonnen met lezen is het onmogelijk om te stoppen! Het enige nadeel is dat als je het hebt dichtgeslagen, je je realiseert dat je niet zelf in Pine Hollow woont.’ ***** Chicklit.nl

‘Ik krijg gewoon nog steeds een lach op mijn gezicht als ik terugdenk aan Kerstmis met een staartje. Dit boek heeft het allemaal!’ Judithblogtsolo.nl

Recensies (10)

Meer recensies

Is Er was eens een puppy het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Er was eens een puppy