Kerstmis met een staartje

Kerstmis met een staartje

Rank 4995 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Het ideale kerstcadeau voor de lezers van Een onverwachte kerst en Kerstmis in het Duincafé

Grappig, fris en romantisch, in de stijl van Charlotte de Monchy, Sophie Kinsella en Jenny Colgan

De inwoners van Pine Hollow beschouwen hun stadje graag als de Mary Poppins onder de steden: vrijwel perfect in ieder opzicht. En dat is het ook, tenzij je lid bent van het buurtbestuur en ervoor moet zorgen dat alles zo perfect blijft.

Als Ben door een tragisch ongeluk zijn zus en zwager verliest, trekt hij in hun huis en neemt de zorg voor hun dochter Astrid op zich. Ook biedt hij schoorvoetend aan de taken van zijn zwager in het buurtbestuur over te nemen. Dat is met kerst geen pretje: Ben wordt gedwongen een moeilijke budgetbeslissing te nemen en sluit het plaatselijke hondenasiel. Dat neemt hondenliefhebber Ally hem niet in dank af. Zij heeft nog twaalf dagen de tijd om voor alle viervoeters een nieuw thuis te vinden en is daarnaast vastbesloten wraak te nemen op deze harteloze ambtenaar. Maar als Ally Ben leert kennen, blijkt hij veel redelijker – en knapper – dan verwacht.

In de pers
‘Lizzie Shane is een meester in het combineren van sprookjesachtige romantiek met een flinke scheut droge humor.’ Booklist

Young Adult
Fictie 15+