Erop of eronder

Erotiek in de wereld van de F1
IRIS
Mezelf dapperder voordoen dan ik ben is wat ik altijd al heb gedaan.
Ik had alleen niet verwacht dat hij me zou doorzien. Vanaf de eerste seconde beheerst hij mijn lichaam en ziel.
Iets wat ik nooit laat gebeuren.
Als hij zijn pijlen serieus op mij richt, heb ik geen andere keuze dan hem te proberen ontvluchten. Maar hoe kan dat als hij alles in het werk zet om me voor zich te winnen?
FINN
Als regerend F1-wereldkampioen hoor ik me te focussen op het seizoen. Je bent pas een echte winnaar als je het jaar nadien ook de titel kunt verzilveren.
Daarom was ik van plan om na een los avontuurtje mijn playboybestaan vaarwel te zeggen.
Of, dat wás het plan... tot ik die roodharige dame niet meer uit mijn hoofd kreeg.
Het enige wat ik nu moet doen is haar hart veroveren.
Het is erop of eronder.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Erop of eronder het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Erop of eronder