Eternity

Eternity

Beste Mark Tuan, ik weet dat het leven moeilijk is en alleen degenen die besluiten het onder ogen te zien, halen er echt iets uit. Voor jou is het leven een avontuur, en je accepteert elke uitdaging die je leven je geeft met volledige passie en vastberadenheid en kwam als overwinnaar uit de bus Je bent misschien een inspiratie voor velen, maar voor mij ben je mijn gids. Want telkens als ik naar de lucht kijk op zoek naar antwoorden; het eerste gezicht dat ik zie, is die van jou, en denk bij mezelf als je bij mij was; wat zou jij doen.
je bent een ster in mijn leven - een ster waar ik altijd naar zal opkijken en mijn weg in het leven zal vinden. Ik weet dat je al een idool bent voor veel jonge mensen van over de hele wereld. Jouw verhaal, jouw strijd en jouwvastberadenheid hebben talloze jonge meisjes en jongens geïnspireerd om je te volgen.
Je bent een inspiratie voor elk mens die gelooft dat er meer is in het leven dan alleen het leven zelf. Maar voor mij is jouw verhaal mijn grootste schat; en blijkbaar mijn enige sprankje hoop. En dankzij jou Mark, gaf ik niet op, ook al wilde ik het zo graag. Je bent meer dan een Idool voor mij, je hebt mij gered! Bedankt Mark!
Biografieen literaire auteurs
Brave New Books