Eva

Eva

Rank 8041 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Eva’s leven is geen feest. Ze wordt als nakomertje geboren in het boerengezin Seesing. Het kleine meisje is ongewenst en het gezin waarin ze opgroeit laat geen kans onbenut om haar dat te laten merken. Eva is eenzaam, ziekelijk en wordt slachtoffer van seksueel misbruik. Dit drukt een enorme stempel op haar leven. Ze ontworstelt zich aan het verstikkende milieu door te gaan studeren.Haar verleden blijft als een boemerang terugkomen. Na een mislukt huwelijk valt Eva in een diepe put en raakt verslaafd aan alcohol. Als Eva denkt dat haar leven voltooid is, wordt er vanuit de hemel ingegrepen. Na een wonderbaarlijke redding werkt ze hard aan haar herstel. Ze begint aan een reis met God, ontmoet bijzondere mensen en leert steeds beter om Zijn stem te verstaan. Eva weet dat God een doel met haar heeft. Ze moet aan Zijn hand op haar bestemming komen.Ervaar hoe de duisternis Eva’s leven moeilijk maakt, maar vooral hoe het licht haar beschermt.
Religie & Spiritualiteit
Geloofsopbouw