Expeditie Edith

Expeditie Edith is het inspirerende levensverhaal van judoka Edith Bosch, een van de succesvolste Nederlandse sporters. Bosch won drie medailles op de Olympische Spelen, werd wereldkampioen in 2005, en vier keer Europees kampioen. Na haar judo-carrière won ze in 2013 Expeditie Robinson. In haar sportbiografie Expeditie Edith vertelt ze genadeloos eerlijk hoe ze op haar 30ste verjaardag besefte ze dat ze niet gelukkig was. In plaats van toe te geven aan haar depressie schakelde ze de hulp in van een life coach en ging ze het gevecht met zichzelf aan. Met vallen en opstaan leerde Bosch te reflecteren, zichzelf te accepteren en een leuker, gelukkiger mens te zijn. Uit elke uitdaging valt winst te behalen, dat is haar overtuiging. Als je de regie maar in eigen hand neemt. Een boek vol levenslessen, voor de lezers van Kieft, Ik, Zlatan en Open (Agassi).

Redactionele recensie

Recensies (4)

Meer recensies

Is Expeditie Edith het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Expeditie Edith