Extra Umbrië

ANWB Extra reisgids Umbrië – Italië
Beleef Umbrië met de vernieuwde reisgids ANWB Extra Umbrië!

Umbrië is het ruige broertje van Toscane. Gelegen in het groene hart van Italië, domein van boeren en jagers. Maar ook van heiligen en in bruine pijen gehulde monniken. Hier kom je nog tal van oude Italiaanse gebruiken tegen zoals pasta-makende oma’s of het typische Majolica aardewerk.
De ANWB Extra reisgids biedt naast veel praktische tips over vakantiehuizen, hotels en vervoer ook 15 inspirerende bezienswaardigheden die je niet mag missen. Ga wijnproeven bij een van de vele wijnhuizen, bezoek de middeleeuwse stad Spello of zoek verkoeling bij de watervallen van Cascata delle Marmore.
Deze kleine reisgids past gemakkelijk in de tas en heeft een handige uitneembare kaart met daarop de beste tips voor overnachten, winkelen, eten en drinken en uitgaan.

ANWB Extra is de succesvolste reisgidsenserie van Nederland! Met meer dan 120 gidsen biedt deze serie een reisgids voor nagenoeg iedere denkbare bestemming.

Reizen & Talen
Reisgidsen Europa