Fabian Cancellara

HET OFFICIËLE AFSCHEIDSBOEK VAN FABIAN 'SPARTACUS' CANCELLARA

Fabian Cancellara is met drie overwinningen in de Ronde van Vlaanderen én in Parijs-Roubaix een echt monument onder de klassieke renners. Zijn palmares bevat nog veel andere hoogtepunten, onder meer vier wereldtitels tijdrijden en twee olympische medailles.

Op basis van urenlange nieuwe interviews krijgen we een waarheidsgetrouwe inzage in het sportleven van de ongemeen populaire atleet maar ook in dat van zijn bestaan als echtgenoot en vader.

Met tientallen nooit eerder gepubliceerde beelden van de Zwitserse hardrijder, vanaf zijn jeugd tot en met zijn laatste seizoen.

Een uniek document in woord en beeld voor al wie Fabian Cancellara een warm hart toedraagt.

Opgetekend door sportjournalist Guy Van Den Langenbergh (Het Nieuwsblad), met een inleiding door Marco Pastonesi (Gazzetta dello Sport).

Is Fabian Cancellara het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Fabian Cancellara