Familiebanden

Familiebanden

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 3   Topics 0
Hoewel Milène haar relatie met Felix heeft verbroken, is ze er zeker van dat ze nog van hem houdt. Uiteindelijk zal hij toch ook best wel inzien dat zij het beste is, wat hem is overkomen. Helaas reageert hij niet al te snel.
Op een feestje ziet ze hem voor het eerst in langere tijd weer. Niet veel later ontdekt ze echter dat de man in kwestie alleen maar heel erg op hem lijkt. Ze bedenkt een plan: misschien kan ze met Bram, Felix jaloers maken en hem laten inzien dat hij de rest van zijn leven alleen nog maar van haar kan houden...
Bianca van Strien is in 1969 geboren in Maarssen en woonde tot haar 20e jaar in deze plaats. Nu woont ze Duitsland en werkt ze als Bachbloesem-consulente en als linedance-lerares. Ze schrijft korte verhalen en columns in diverse Duitse bladen.

De pers over Verleden in de weg:
"Door het geringe aantal bladzijden gecombineerd met de makkelijke leesbaarheid leest dit boek lekker snel weg. Deze roman biedt echter prima vermaak voor een lange winteravond". (Marieke ten Pierick voor Biblion)
De pers over Muziek voor Eva:
"Het boek leest vlot weg en staat garant voor een paar uur ongecompliceerd wegzwijmelen. Het boek zal een breed vrouwelijk publiek aanspreken". (Jacqueline Wouda voor Biblion)
De pers over Zoeken naar antwoorden:
"De auteur hanteert eenvoudige taal met goed geschreven dialogen. Net als haar vorige romans leest dit boek vlot en makkelijk. Lezers die op zoek zijn naar een luchtig feelgoodverhaal zullen er dan ook van genieten". (Biblion)
De pers over Punt nr.4:
"Een romatisch....verhaal...prettige leesbaarheid en mooie dialogen zorgen voor het leesplezier". (Janneke Elderbroek voor Hebban)
De pers over De lange weg naar vertrouwen:
"Dit boek brengt zoveel emoties met zich mee van liefde tot aan spanning tot aan verdriet. Je wilt dit boek gewoon aan één stuk door lezen zonder onderbroken te worden. Je wordt er als ware ingetrokken".(Roseandbooks.wordpress.com)

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Ellessy, Uitgeverij
01 maart 2018
13 maart 2018

Familieperikelen zonder diepgang

door: Diana van Eynde

Tot haar twintigste woonde Bianca van Strien in Maarssen. Daarna verhuisde ze naar ons buurland Duitsland. Daar werkt ze als Bachbloesem-consulente en geeft ze line dance les. Maar dat is niet alles; ze startte haar schrijfcarrière. Nu combineert ze haar drukke bestaan met het schrijven van boeken....

Reacties op: Familiebanden