Fantastisch strijdtoneel

Fantastisch strijdtoneel

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF Artikelen 3 Spots 4   Topics 0

De schrijfwedstrijd ter ere van het 75-jarige jubileum van de Brugse Boekhandel heeft nogal wat teweeg gebracht. Maar liefst 86 verhalen dongen mee naar de Grote Brugse Boekhandel Fantasy Award. Het resultaat: ‘Fantastisch Strijdtoneel’; een compilatie van de beste verhalen. Fantastisch Strijdtoneel is een bloemlezing van de beste 21 inzendingen, geselecteerd door jurylid en Pure Fantasy uitgever Alex de Jong, met bijdragen van: Anne Witberg, Bianca Mastenbroek, Jaap Boekestein, Django Mathijsen, Pieter Koolwijk, Cocky van Dijk, Hay van den Munckhof, Karlien van Houtte, Martijn Lindeboom, Patrick Brannigan, Fred Rabouw, Néhmoura, Lillian Veenhof, Rik van Woerkum, Marlies Winnepenninckx en Jos Lexmond. Fantastisch Strijdtoneel wordt uitgegeven door Books of Fantasy, de imprint van Attest Fantasy, uitgever van het fantastische kwartaalblad Pure Fantasy.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy