Fatale vriendschap

VN:

Fatale vriendschap

Gelezen 80 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 44 Favoriet 1 Recensies 18
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 5   Topics 0   Leesclub

Op de avond dat Philippe Colman te horen krijgt dat hij kopman van de liberalen in Antwerpen wordt bij de volgende parlementsverkiezingen verdwijnt zijn zoon Jasper. Zijn studentenkamer is kort en klein geslagen. Diezelfde nacht wordt in een vervallen loods in de Antwerpse haven het onherkenbare lichaam van een jongeman gevonden. Terwijl het onderzoek van de politie op gang komt, worden Colman, zijn vrouw Claudia en hun dochter Chloë meegesleurd in een nachtmerrie. Wat is er gebeurd met Jasper? Waarom laat hij niets van zich horen? Zelfs als blijkt dat het lichaam niet dat van hem is, is de opluchting van korte duur. Ook zijn beste vriend is ondertussen spoorloos verdwenen. De race tegen de klok begint nu pas echt. Paul De Bruyn (1954) werkte 35 jaar voor Gazet van Antwerpen als redacteur buitenland, chef buitenland en eindredacteur. Eerder schreef hij de non-fictieboeken Acht seconden in Dallas en God, haat en geweren en de thriller Het laatste gesprek.

Spannende boeken algemeen
Houtekiet