Fernweh

Fernweh

Als we ergens last van ervaren is het meestal niet van de gebeurtenis of de situatie zelf. We ervaren die last door hoe we over de situatie of gebeurtenis denken. Coaching gaat dan ook vaak over hoe we ons voelen, wat we denken en hoe dat anders zou kunnen.
Als Rita Hunink zich afvraagt waarom ze zich ergert, verbaast of vrolijk wordt over bepaalde gebeurtenissen, is dat een reden voor haar om te gaan schrijven. De situatie verandert meestal niet, maar wel hoe ze erover denkt of welke associaties ze erbij heeft. In deze columns neemt de auteur je mee in haar manier van 'anders denken' over de dingen van het leven.
Deze gedachten van een coach zijn eerder verschenen als columns op haar website: www.sterken.info.
Rita Hunink-Sterken (1963) is een betrokken coach met een hart voor de medemens. Zij werkt als life-coach met onder andere millennials, ouderen, mensen voor relatie-coaching en coaching als voorbereiding op een huwelijk. Naast haar eigen coachpraktijk en gezin, is ze als docent werkzaam op de Evangelische Hogeschool. Ze is binnen haar kerkelijke gemeente actief en in de Raad van Kerken Amersfoort.
Korte verhalen , Literaire non-fictie
Mijnbestseller.nl