Focus bites

Geen focus, moeite om in slaap te vallen, een overvol hoofd of geen rust kunnen vinden op vakantie. Iedereen heeft hier wel eens mee te maken en de oplossing ligt in het opnieuw grip krijgen op onze focus. We worden zo productiever, weerbaarder tegen stress en zijn meer aanwezig in het hier en nu.

In dit boek behandelen Mark Tigchelaar en Oscar de Bos een verzameling focus bites om te laten zien wat wel en niet werkt om je focus te bewaren. Moet je nu wel of niet werken met muziek aan? Leidt een telefoon af, ook al staat die op stil? Hoe leeg je je hoofd? Is het verstandig om elke dag een glas rode wijn te drinken? Behapbare hoofdstukken waarin steeds een wetenschappelijk onderzoek wordt vertaald naar de praktijk en waarbij de antwoorden op sommige vragen je nog zullen verbazen.

Is Focus bites het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Focus bites