Freeks wilde avonturen - evolutie

Er is niets op de wereld dat mij gelukkiger maakt dan de wilde natuur. Hier zie je mij volledig in het element: op de verlaten savanne in Zuid-Afrika met een levensgevaarlijke cobra. Maar met een jonge luiaard in een opvangcentrum in Costa Rica ben ik dat ook. Zo schattig! En het mooie is dat hij na een jaar rehabilitatie weer lekker terug de jungle in kan, waar luiaards uiteraard horen. En wist je dat impala's dankzij hun 'zweetvoeten' vaak aan de scherpe tanden van een luipaard of leeuw weten te ontkomen? En heb je wel eens van een hagedis gehoord die over water kan rennen? Wonderen bestaan in de natuur! Voor mij werk als wetenschapper én presentator reis ik de hele wereld over. Ik maak het ene na het andere fantastische avontuur mee. In dit boek wil ik je meenemen op die avonturen en wil ik je van alles leren over de dieren die ik zoal ben tegengekomen. En hopelijk geniet je straks net zoveel van de natuur, wetenschap en wilde dieren als ik! Later, Freek

Is Freeks wilde avonturen - evolutie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Freeks wilde avonturen - evolutie