Game!

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult   Topics 0
In 'Om te winnen, moet je scoren' van Miranda Hillers doet Max er alles aan om haar damesvoetbalteam in de lucht te houden. Zelfs samenwerken met Wes, de arrogante aanvoerder van het herenteam van FC de Kneiters. Als het Max tijdens een nogal 'hot' spelletje straatvoetbal lukt Wes op z'n plek te zetten, gaan alle remmen los. Want… om te winnen, moet je scoren!

Fenna had zich in 'Zeg mijn naam' van Kim Mulder haar zomervakantie wel anders voorgesteld. Door een ongelukkige blessure ligt ze niet aan een Spaans strand met haar vriendinnen, maar in het zwembad met verplichte fysio-oefeningen. Tijdens een van haar sessies loopt ze haar jeugdliefde Shane tegen het sexy en gespierde zwemmerslijf. Ineens ziet haar vakantie er een stuk rooskleuriger uit.

Als Fynn zich in 'Oppassen' van Mariëlle Brouwer meldt als nieuwe coach van het damesijshockeyteam van de Red Eagles, had hij niet gerekend op een vijandig onthaal. De hoofdcoach waarschuwt hem voor Yara, een griet waarvoor hij moet oppassen. Yara moet in eerste instantie niets van Fynn weten, maar Fynn laat zich niet zo snel uit het veld slaan. Als hij haar aanbiedt te helpen met trainen, neemt Yara aarzelend zijn aanbod aan.
Young adult
Tinteling Romance
22 december 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Brandy

Lezersrecensies (1)

door: Brandy 2 likes
Game! is een bundel met 3 verhalen in het New Adult genre geschreven door Nederlandse auteurs. Een aanrader voor iedereen die wel eens bepaalde gedachten heeft gehad over die ene sexy sporter. Samenvatting: Oppassen – Marielle Brouwer Als Fynn zich in 'Oppassen' van Mariëlle Brouwer meldt als...