Gastvrijheid is geen kunstje

Gastvrijheid is geen kunstje, het is magie! In dit boek deelt Marieke DE toverformule voor vakanties met een gouden randje. Dit is haar ‘Ik Vertrek’ verhaal over haar chambres d’hôtes avontuur in Frankrijk. Een wijze les over intenties en keuzes, over succes en succesfactoren. Over gastvrijheid, leuke en ontroerende belevenissen, de bloopers en pijnlijke momenten. Met als bonus heerlijke toprecepten. Een absolute aanrader voor diegenen die zelf plannen hebben of de stap al genomen hebben, maar ook voor hen die stiekem dromen of alleen maar kijken naar en genieten van programma’s als Ik Vertrek en Chateau Meiland.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Gastvrijheid is geen kunstje het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Gastvrijheid is geen kunstje