Gebed, bezinning en meditatie

De vele vragen over gebed, bezinning en meditatie hebben geleid tot dit boek. Na ruim veertig jaar ervaring te hebben opgedaan, kwamen nu de woorden op papier. De menselijke geest is zo rijk en de diepten die erin liggen zijn zo kostbaar dat het jammer is daar geen aanspraak op te maken. Laten we op verkenningstocht gaan aan de hand van de uitleg over gebed, bezinning en meditatie. Het boek bevat veel achtergrondinformatie en een serie oefeningen als voorbeeld. Ook degene die zich verder wil verdiepen zal inspiratie en informatie kunnen putten uit wat er beschreven is. Zelf heb ik talloze retraites geleid, vaak van meerdere weken. De ruime ervaring en de inzichten die daarbij werden opgedaan wil ik langs deze weg graag voor iedereen toegankelijk maken.

Is Gebed, bezinning en meditatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gebed, bezinning en meditatie