Geef me duizend en een zoenen

Bij Griekse en Romeinse auteurs wemelt het van de ontroerende, tragische, romantische en mooie verhalen over liefde in al zijn vormen. De emoties laaien hoog op in deze love stories en zijn zéér herkenbaar, ook voor wie leeft in de eenentwintigste eeuw.

Veel prachtverhalen verschuilen zich in dikke boeken. Mark Pieters en Patrick De Rynck haalden de mooiste parels er voor u uit: Dido en Aeneas, Echo en Narcissus, Amor en Psyche, en Hero en Leander. Medea, Alcestis, Orfeus. En vele, vele anderen.
Maak in sprankelende vertalingen kennis met liefdesverhalen die al ruim tweeduizend jaar lezers fascineren en honderden kunstenaars van alle tijden blijvend inspireren.

Mark Pieters en Patrick De Rynck publiceerden eerder Van alfa tot omega, Over de Styx en Komt een Griek bij de dokter.

Is Geef me duizend en een zoenen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geef me duizend en een zoenen